تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 13:15
کد خبر : 703

اسامی بدهکاران عمده شرکت گاز کردستان

اسامی بدهکاران عمده شرکت گاز کردستان

کردنامه: در نامه مدیر عامل شرکت گاز کردستان به بهمن مرادنیا که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز سنندج قرار گرفت، آمده است: شرکت گاز در راستای رسالت عظیم خود مبنی بر تامین گاز ایمن و پایدار برای تمام نقاط استان نیازمند تحقق منابع مالی مستمر و مطمئن است. در بخش

کردنامه: در نامه مدیر عامل شرکت گاز کردستان به بهمن مرادنیا که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز سنندج قرار گرفت، آمده است: شرکت گاز در راستای رسالت عظیم خود مبنی بر تامین گاز ایمن و پایدار برای تمام نقاط استان نیازمند تحقق منابع مالی مستمر و مطمئن است.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: عمده منابع درج شده در اعتبارات مصوب این شرکت منابع داخلی حاصل از فروش گاز طبیعی است که در صورت بروز هر گونه وقفه در وصول این منابع، دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت از جمله اجرای پروژه های توسعه ای، گازرسانی و نیز تعمیر و نگهداری شبکه ها به منظور تامین منافع ملی با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.
احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز از استاندار کردستان خواسته با عنایت به مشکلات شدید نقدینگی این شرکت، نسبت به تعیین تکلیف و تسویه بدهی گاز بهای انباشته شده سازمان های دولتی و واحدهای صنعتی، تولیدی استان دستور اقدام عاجل صادر کنند.
در پیوست این نامه اسامی و میزان بدهی سازمان ها، دستگاه ها و واحدهای تولیدی به تفکیک نوشته شده که به این شرح است. / منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات