تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 13:24
کد خبر : 225

حل مشکل زمین آرامستان سنندج توسط سپاه کردستان

حل مشکل زمین آرامستان سنندج توسط سپاه کردستان

کردنامه: سردار محمدحسین رجبی در رابطه با اختصاص زمین ملکی سپاە کردستان به آرامستان سنندج، اظهار کرد: برای این کار ما واقع شدیم در بین دو امر، یکی شهرداری سنندج و دیگری پیشنهاد مبلغی بالاتر از سوی شخصی که طالب خرید این زمین بود. وی افزود: در حال حاضر ظرفیت آرامستان بهشت محمدی محدود شده

کردنامه: سردار محمدحسین رجبی در رابطه با اختصاص زمین ملکی سپاە کردستان به آرامستان سنندج، اظهار کرد: برای این کار ما واقع شدیم در بین دو امر، یکی شهرداری سنندج و دیگری پیشنهاد مبلغی بالاتر از سوی شخصی که طالب خرید این زمین بود.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت آرامستان بهشت محمدی محدود شده و برای دفن اموات از لابه‌لای قبور استفاده می‌کنند و این بحث از سال‌های قبل مطرح بود اما از سوی شهرداری اقدامی جدی صورت نگرفت.

فرماندە سپاە کردستان در ادامە با اشارە بە اینکە در این دورە خود شهردار سنندج شخصاً پیگیر این قضیه بود و بحث به صورت جدی مطرح شد، عنوان کرد: ما هم در حوزە سپاە مشکلات خاص خود را در زمینە ساخت و ساز و یک سری کمبودها داریم و می‌توانستیم زمین را بە قیمت بالاتری بفروشیم.

رجبی تصریح کرد: از کنار این واقعیت نمی‌توان بە سادگی رد شد و آن هم محدودیت بهشت محمدی است، در نهایت ما نظر مسؤولان بالاتر از خودمان را جلب کردیم و تصمیم بر این شد کە بە همین قیمت پایین شهرداری، بسندە کنیم.

وی با اشارە بە اینکە هدف حل مشکل بهشت محمدی سنندج است، افزود: ما قدم‌های زیادی در زمینه ارائە خدمت بە مردم کردستان برداشتە‌ایم و افتخار می‌کنیم و این کار هم بە همین سبب صورت گرفتە و تقریبا بە مراحل پایانی کار نزدیک هستیم که مورد رضایت خداوند متعال و لطف نظر مردم قرار گیرد.

 

منبع: فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات