تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 15:07
کد خبر : 167

سگ، سرباز، مین و مریوان محورهای همدردی معصومه ابتکار با محمد باختر

سگ، سرباز، مین و مریوان محورهای همدردی معصومه ابتکار با محمد باختر

“سید محمد باختر” سربازی که در پادگان عجب شیر، سگ گرفتار در سیم خاردار را نجات داده و بعد از آن بر اثر انفجار مین پای خود را از دست داد، روز دوشنبه ۶دی ماه هنگام بازگشت به خانه مورد استقبال همشهریان مریوانی قرار گرفت. کردنامه: سیدمحمد باختر، سرباز مریوانی مشغول به خدمت در پادگان

“سید محمد باختر” سربازی که در پادگان عجب شیر، سگ گرفتار در سیم خاردار را نجات داده و بعد از آن بر اثر انفجار مین پای خود را از دست داد، روز دوشنبه ۶دی ماه هنگام بازگشت به خانه مورد استقبال همشهریان مریوانی قرار گرفت.

کردنامه: سیدمحمد باختر، سرباز مریوانی مشغول به خدمت در پادگان عجب شیر بود که در حین تلاش برای نجات جان سگ گرفتار شده در سیم خاردار به علت انفجار مین در پادگان یک پای خود را از دست داد و پس از جراحی های انجام شده پای وی از زانو به پایین قطع شد.

این سرباز فداکار به علت شدت جراحات وارده، در بخش سی سی یو بیمارستان شهدای تبریز بستری و مورد مداوا قرار گرفته بود، شامگاه دوشنبه به زادگاهش مریوان بازگشت.

اقشار مختلف مردم مریوان با شنیدن خبر بازگشت این سرباز چندین ساعت در صف‌های طولانی منتظر بازگشت وی بودند و با خود دسته های گل، بنرها و پارچه نوشته‌هایی به همراه داشتند.

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور پاسداشت اقدام این سرباز فداکار، زمان بستری شدن در بیمارستان تبریز با وی گفتگوی تلفنی داشت.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با این سرباز فداکار ضمن آرزوی بهبود زود هنگام و سلامتی برایش گفت: از زمانی که شنیدم شما این فداکاری را انجام دادید و به شما آسیب وارد شد، بسیار بسیار متاثر شدم.

وی با بیان اینکه از آن لحظه پیگیر موضوع بودم، اظهار کرد: شما فداکاری بزرگی کردید و به طور قطع پیش خدا مأجورید و نام شما همه جا سر زبان هاست، همه از کار بزرگ شما یاد می کنند.

ابتکار افزود: شما برای نجات یک حیوان آسیب دیده رفتید و آسیب دیدید، ان شاءالله حالتان زودتر خوب شود و ما هم مراحل درمانی شما را پیگیر هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و تعدادی از مدیران نیز از این سرباز فداکار محیط زیست عیادت کردند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات