تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 9:01
کد خبر : 1167

برگزاری کنگره مشاهیر کُرد نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواهد بود

برگزاری کنگره مشاهیر کُرد نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواهد بود

به گزارش کردنامه؛ جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای راهبردی نخستین کنگره مشاهیر کرد ضمن اظهار خوشحالی و ارزشمند دانستن برگزاری نخستین کنگره مشاهیر کرد گفت: جغرافیای فرهنگی ایران در برگزاری این کنگره مدنظر قرار گیرد. معاون سیاسی وزیر کشور افزود: جامعه ایران جامعه ای متکثر و چند فرهنگی

به گزارش کردنامه؛ جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای راهبردی نخستین کنگره مشاهیر کرد ضمن اظهار خوشحالی و ارزشمند دانستن برگزاری نخستین کنگره مشاهیر کرد گفت: جغرافیای فرهنگی ایران در برگزاری این کنگره مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: جامعه ایران جامعه ای متکثر و چند فرهنگی است و دارای ویژگی های مشترک فراوانی است در طول تاریخ اقوام ایرانی در کنار هم و با هم زندگی بسیار مسالمت آمیزی داشته اند.

وی اضافه کرد: در برگزاری کنگره مشاهیر کرد ضمن تقویت هویت ایرانی و ترویج وحدت و انسجام ملی، هویت محلی و بومی نیز در نظر گرفته شود.

دکترعرف در پایان گفت: برگزاری کنگره مشاهیر کُرد کاری بسیار ارزشمند است اگر اهداف از پیش تعیین شده این کنگره و تجلیل از بزرگان و مفاخر به خوبی برنامه ریزی شده باشد بدون شک نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات