تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 8:41
کد خبر : 1158

کنگره مشاهیر کرد از مهمترین مطالبات فرهنگی وعلمی مردم کردستان است

کنگره مشاهیر کرد از مهمترین مطالبات فرهنگی وعلمی مردم کردستان است

به گزارش کردنامه؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان و رئیس نخستن کنگره مشاهیر کرد روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای راهبردی نخستین کنگره مشاهیر کرد ضمن تأکید مجدد بر عدم سوگیری سیاسی کنگره مشاهیر گفت: کنگره مشاهیر کرد از مهمترین مطالبات فرهنگی و علمی مردم کردستان بود. وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره به هیچ

به گزارش کردنامه؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان و رئیس نخستن کنگره مشاهیر کرد روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای راهبردی نخستین کنگره مشاهیر کرد ضمن تأکید مجدد بر عدم سوگیری سیاسی کنگره مشاهیر گفت: کنگره مشاهیر کرد از مهمترین مطالبات فرهنگی و علمی مردم کردستان بود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره به هیچ عنوان سیاسی نیست بلکه معرفی چهره های نامدار کرد در سطح ملی و جهانی به مردم از مهمترین اهداف آن است.

وی ضمن یادآوری فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان کردستان، استانی فرهنگی است اذعان داشت: رهنمودها و فرموده های مقام معظم رهبری در کردستان را باید پاس داشت و بر این اساس نخستین کنگره مشاهیر کرد در راستای تحقق منویات رهبر معظم است.

وی اضافه کرد: طرح اولیه این کنگره با وزیر کشور از یکی سال قبل مطرح و پیام مردم استان را مبنی بر مطالبه برگزاری چنین کنگره به سمع و نظر ایشان رسانده شد.

رئیس نخستین کنگره مشاهیر کرد گفت: چهره ها و مشاهیر علمی و فرهنگی و هنری  که قرار است در این کنگره از آنها تجلیل شود از سوی اساتید برجسته حوزه های مختلف دانشگاه کردستان انتخاب و دبیری کنگره را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برعهده دارند.

مرادنیا اضافه کرد همزمان با افتتاح و برگزاری نخستین کنگره مشاهیر کرد ساخت دو سریال سنجرخان و امیرنظام گروس کلید خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات