به گزارش کردنامه، حجت الاسلام حسینی با اعلام این خبر، تصریح کرد: اتهام این افراد اخذ رشوه بوده و هرکدام به 3 سال حبس، 3 سال انفصال از خدمات دولتی، 74 ضربه شلاق، پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت و همچنین ضبط مبالغ رشوه به نفع دولت محکوم شدند.
وی ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمانها و نهادها، از برخورد قاطع دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در ادارات سازمانهای مختلف خبر داد و تاکید کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، همواره یکی از مهمترین اولویتهای دستگاه قضایی استان خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید