تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 11:47
کد خبر : 300

سارقان آثار باستانی ماموران گشت میراث فرهنگی بانه را به رگبار بستند

سارقان آثار باستانی ماموران گشت میراث فرهنگی بانه را به رگبار بستند

کردنامه: مدیر کل میراث فرهنگی کردستان در گفتگوی اختصاصی با کردنامه : اظهار داشت: روز دوشنبه سیزدهم دیماه حوالی ظهر سارقان آثار باستانی در روستای (شەڕگە) در ناحیه شوێ از توابع شهرستان بانه با گشت میراث فرهنگی این شهرستان درگیر و با اسلحه گرم آنان را مورد هدف قرار می دهند. وی افزود: سارقان که

کردنامه: مدیر کل میراث فرهنگی کردستان در گفتگوی اختصاصی با کردنامه : اظهار داشت: روز دوشنبه سیزدهم دیماه حوالی ظهر سارقان آثار باستانی در روستای (شەڕگە) در ناحیه شوێ از توابع شهرستان بانه با گشت میراث فرهنگی این شهرستان درگیر و با اسلحه گرم آنان را مورد هدف قرار می دهند.

وی افزود: سارقان که در حین حفاری با گشت میراث فرهنگی برخورد کرده اند هم اسلحه کمری و هم اسلحه شکاری همراه خود داشته که ضمن حمله ور شدن به کارکنان میراث فرهنگی، یکی از حافظان محلی میراث را نیز با اسلحه کمری هدف قرار داده اند.

علوی گفت: در اثر این درگیری سعدالله عزیزی و سعدالله رحیمی خواه دو گشت میراث فرهنگی بانه از ناحیه سر و کتف و راننده در این درگیری از ناحیه دست زخمی شده اند که در حال حاضر در بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه بستری هستند.

وی تاکید کرد: ضاربان متواری شده اما نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان بانه در تلاش هستند تا این سارقان آثار ملی را دستگیر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات