تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 9:22
کد خبر : 729

مرثیه خوانی و ذکر مصیبت، دردی از استان کردستان دوا نمی کند

مرثیه خوانی و ذکر مصیبت، دردی از استان کردستان دوا نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ بهرام نصراللهی زاده در جلسه شورای مدیران و معاونین و روسای شهرستان های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه امروز مساله اول کشور، استان، دولت و تک تک خانواده ها مساله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است، گفت: از

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ بهرام نصراللهی زاده در جلسه شورای مدیران و معاونین و روسای شهرستان های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه امروز مساله اول کشور، استان، دولت و تک تک خانواده ها مساله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است، گفت: از همه مدیران متولی این موضوع می خواهم که با حساسیت ویژه ای موضوع به نتیجه رسیدن تسهیلات اشتغال را پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران ما باید بدانند شرایط امروز مطلوب نیست و با تلاشهای عادی و شیوه های معمول اداری محض، نمی توانیم به مردم پاسخگو باشیم بلکه همه ما باید این شرایط غیر عادی را درک کنیم و بیش از حد وظایفمان، مسئولیت پذیر و تلاشگر باشیم و اگر در هر اداره ای جدیت و مسئولیت پذیری حاکم باشد، تغییرات حس می شود و اثرات این جدیت مشهود است.

خود را مسئول بدانیم و بجای طلبکار بودن، پاسخگو باشیم

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: همه ما بعنوان مدیران دولتی باید عادت کنیم خود را مسئول بدانیم و بجای مطالبه گر و طلبکار بودن، پاسخگو باشیم.

نصراللهی زاده تصریح کرد: تا این روحیه در سطوح مدیریت اصلاح نشود و هر کدام از ما در حوزه مدیریت خود به معنی واقعی کلمه خود را مسئول و متعهد ندانیم، مطمئناً توسعه و پیشرفت اتفاق نمی افتد.

بهرام نصراللهی زاده افزود: صرف مرثیه خوانی و ذکر مصیبت، دردی از استان کردستان دوا نمی کند بلکه باید موضوعات را اولویت بندی کنیم و دست بدست هم بدهیم و برای به سرانجام رساندن آنها تلاش مضاعف کنیم.

وی تاکید کرد: در سالهای گذشته در شهرستانی یک استخر سرپوشیده بیش از شش ماه آماده بهره برداری بود اما بدلیل عدم تعامل دستگاه های اجرایی با همدیگر در این مدت این ظرفیت رفاهی و تفریحی از مردم و جوانان آن شهرستان سلب شده بود و این به معنی کم توجهی به حقوق مردم و عدم مسئولیت پذیری در ایجاد زمینه مناسب برای افزایش نشاط و آرامش مردم و کاهش آسیب ها است.

مدیران به رویه بهانه تراشی در سیستم اداری پایان دهند

وی خاطر نشان کرد: اگر عادت کنیم صبح در ساعت تعیین شده در محل کار حاضر شویم و ظهر در ساعت تعیین شده اداره را ترک کنیم و در مدت حضور در اداره صرفاً مجری بخشنامه باشیم با این روال تحولی اتفاق نمی افتد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تصریح کرد: برخی از مدیران بابت کوچکترین موضوعات در حیطه مسئولیت شان موضوع نظارت دستگاه های نظارتی را بهانه می کنند و حاضر به پذیرش ریسک نیستند، اما دستگاه های نظارتی حتما پشتیبان مدیران تلاشگر و مسئولیت پذیر هستند و نباید این رویه بهانه تراشی بیش از این در سیستم های اداری ادامه یابد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات