تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 11:59
کد خبر : 991

ضرورت پرداختن رسانه ها به واقعیت های جامعه

ضرورت پرداختن رسانه ها به واقعیت های جامعه

به گزارش کردنامه؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ در نشست با رسانه‌های استان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی با موضوع بایستگی‌های رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی ضمن تبریک طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت بود و به توفیق الهی در این سالها پیشرفت‌های خوبی

به گزارش کردنامه؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ در نشست با رسانه‌های استان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی با موضوع بایستگی‌های رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی ضمن تبریک طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت بود و به توفیق الهی در این سالها پیشرفت‌های خوبی داشتیم.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که بسیار باشکوه تر از هر سال برگزار شد، نشان داد که با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، همواره پای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در این ۴۰ سال علیرغم هجمه های دشمنان و استکبار، با اتکا به دانشمندان جوان ایرانی توانستیم در عرصه های مختلف شاهد موفقیت های چشمگیری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران به قدرت منطقه تبدیل شده و حامی کشورهای اسلامی و مستضعفان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: شناسایی به موقع تهدیدات از سوی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب خنثی کردن دسیسه های آمریکا و دشمنان نظام شد طوری که تمامی معادلات آنها را در منطقه برهم زده است.

آیت‌الله حسینی‌ شاهرودی خاطرنشان کرد: امروز ایران در فرآیند کامل چرخه هسته‌ای استقلال دارد و در بخش های مختلف آن صاحب تولیدات متنوعی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت آینده‌پژوهی، اظهار داشت: ایجاد اختلافات و جنگ های قومی و مذهبی بین مسلمانان از نقشه های شوم دشمنان هست که مطمئنا با بصیرت جهان اسلام این نقشه هم شکست خواهد خورد.

وی اظهار کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی باید اهداف بلندی داشته باشد و تلاش کند پیشرفت های نظام را منعکس نماید.

نماینده ولی فقیه در کردستان، تصریح کرد: ما در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجهی در بخش های مختلف صنعت دفاعی و موشکی، مباحث علمی و سوادآموزی، مکانیزاسیون کشاورزی، گازرسانی، تولید برق و ..  داشته است و لازم است رسانه ها با انعکاس این پیشرفت ها در جامعه امیدآفرینی کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات