تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 11:53
کد خبر : 870

علت مرگ یک زن در بیمارستان تامین اجتماعی سقز بررسی می شود

علت مرگ یک زن در بیمارستان تامین اجتماعی سقز بررسی می شود

کردنامه: سیما شفیعی اظهار داشت: این مادر ۴۰ ساله تحت مراقبت پزشک متخصص زنان و زایمان بود و بدون هیچ مشکلی سومین فرزندش را در یک زایمان طبیعی به دنیا آورد. وی افزود: پس از زایمان حال مادر و فرزند کاملا خوب بود اما پس از مدت کوتاهی، ناگهان حال مادر بد شد و تلاش

کردنامه: سیما شفیعی اظهار داشت: این مادر ۴۰ ساله تحت مراقبت پزشک متخصص زنان و زایمان بود و بدون هیچ مشکلی سومین فرزندش را در یک زایمان طبیعی به دنیا آورد.

وی افزود: پس از زایمان حال مادر و فرزند کاملا خوب بود اما پس از مدت کوتاهی، ناگهان حال مادر بد شد و تلاش پزشکان برای درمان او بی نتیجه ماند و متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سقز با بیان اینکه دلایل مرگ این مادر هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد، تاکید کرد: حال نوزاد کاملا خوب بود و از بیمارستان نیز ترخیص شده است.

پیکر این مادر سقزی اکنون در پزشکی قانونی است و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان و تامین اجتماعی کردستان نیز تیمی برای بررسی موضوع به سقز اعزام شده اند تا در خصوص علت مرگ این مادر تحقیقات خود را انجام و پس از آن نتیجه را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات