تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 8:55
کد خبر : 1318

اظهارات شگفت انگیز مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و چند نکته باریکتر از مو

اظهارات شگفت انگیز مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و چند نکته باریکتر از مو

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص روند برگزاری انتخابات هیات فوتبال این استان، اظهار داشته است: انتخابات هیات فوتبال کاملا در چهارچوب قوانین و مقررات مجمع برگزار می شود و تخلفی صورت نگرفته است. حامد جولایی با بیان اینکه بهتر بود که رضا رحمانی از ریاست هیات

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص روند برگزاری انتخابات هیات فوتبال این استان، اظهار داشته است: انتخابات هیات فوتبال کاملا در چهارچوب قوانین و مقررات مجمع برگزار می شود و تخلفی صورت نگرفته است.

حامد جولایی با بیان اینکه بهتر بود که رضا رحمانی از ریاست هیات استفعا می داد تا انتخابات به شکل بهتری برگزار شود، گفت: هر چند که ما هم برای استعفای وی پیشنهاد دادیم ولی علیرغم انجام ندادن این مهم، انتخابات هیات فوتبال کردستان در چهارچوب قوانین برگزار می شود و بر اساس آئین نامه رئیس هیات می تواند بدون استعفا برای دور بعدی نیز کاندیدا شود.

به هر حال علیرغم ضعف های مشهود در عملکرد رضا رحمانی در هیات فوتبال کردستان، انتخابات این هیات تنها با حضور یک کاندیدا برگزار می شود و بدون شک و در بدترین شرایط این تک کاندیدا برای چهار سال آینده هم سکان هدایت این رشته پر طرفدار در کردستان را بر عهده می گیرد و آنچه باقی می ماند جوانان و نوجوانی علاقمندی هستند که باید با این فقر امکانات همچنان بسازند و بسوزند.

متاسفانه امروز سنندج به عنوان مرکز کردستان حتی یک زمین چمن مناسب برای برگزاری مسابقات فوتبال در اختیار ندارد و این در حالی است که تنها چند سال قبل چندین زمین چمن خوب و استاندارد در سنندج مورد بهره برداری قرار می گرفت ولی دعوا نه برای تقویت امکانات فوتبال در کردستان، بلکه بیشتر برای کسب صندلی ریاست هیات بالاگرفته است.

این در حالی است که مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در اردیبهشت ماه ۹۷ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: زمین فوتبال این ورزشگاه دارای چمن طبیعی بود ولی نبود آب کافی برای آبیاری باعث شد در چند سال اخیر بدون استفاده بماند که با نظر دستگاه ورزش و جوانان تصمیم گرفتیم آن را به چمن مصنوعی مجهز کنیم.
وی در همان مصاحبه با بیان اینکه در چند ماه آینده این زمین آماده بهره برداری خواهد شد، افزود: برای تمرینات تیم های پایه فوتبال و همچنین استعدادیابی از این زمین استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مساحت زمین چمن ورزشگاه استقلال سنندج را ۷۹۸۰ متر مربع اعلام کرده و یادآور شده بود: اعتبار لازم برای تجهیز زمین به چمن مصنوعی تامین شده و پس از انجام زیرسازی های اولیه، نصب آن آغاز می شود.
جولایی تاکید کرد: ورزشگاه استقلال با اجرای این طرح علاوه بر زمین چمن مصنوعی فوتبال به دفاتر اداری و سرویس بهداشتی نیز مجهز خواهد شد.

حال سوال اینجاست که ریشه این مژده عجیب و غریب مدیرکل ورزش کردستان به جوانان و نوجوانان علاقمند کردستانی برای ساختن و سوختن با فقر امکانات باید در کارنامه ایشان جستجو شود یا در سرنوشت فوتبال دوستانی که ایشان مدیرکل شان است؟ و آیا نبود حتی یک زمین چمن در سنندج حاصل عملکرد آقای مدیرکل است یا مردم؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات