تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 - 11:27
کد خبر : 3088

بهره برداری از فاز نخست شهربازی روباز سنندج

بهره برداری از فاز نخست شهربازی روباز سنندج
شهربازی روباز پارک ملت سنندج در مساحت سه هکتار در دو فاز با سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری و برادران سهرابی انجام شده و همزمان با عید سعید قربان فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کردنامه، شهردار سنندج در افتتاحیه شهر بازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور استاندار کردستان و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری سنندج است و در همین راستا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در عناوین مختلف تعریف شده است.

سیدانور رشیدی افزود: این مکان یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های شهر سنندج است که بنا به برخی دلایل مدت‌ها بلااستفاده افتاده بود.

وی با بیان اینکه احیا و راه‌اندازی این شهربازی روباز که یکی از مطالبات جدی شهروندان سنندج است حاصل دلسوزی‌های شخص استاندار، شهرداری و شورای شهر سنندج است، گفت: خیلی از کسانی که امروز در مراسم افتتاح این شهربازی حضور دارند کودکان دهه ۶۰ هستند که خاطرات زیادی با این مجموعه دارند.

شهردار سنندج با تقدیر از اعضای شورای شهر به ویژه رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورا به دلیل رویکرد جدی در حوزه توجه به سرمایه‌گذاری و عمران شهری، اذعان کرد: این شهربازی متاسفانه به دلایل مختلف بیش از یک دهه است عملا کارکرد خود را از دست داده بود و خوشبختانه با جدیتی که در اعضای شورای دور ششم و مدیریت شهری وجود داشت با همراهی سرمایه گذار احیا و با تجهیزات روز بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری سنندج است، گفت: در همین راستا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در عناوین مختلف تعریف شده است.

رشیدی افزود: دیدگاه اصلی شورای شهر و مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات عمرانی و رفاهی در تمام شهر است و به همین منظور محله‌محوری در توسعه خدمات عمرانی و رفاهی ملاک عمل قرار گرفته است.

وی گفت: شیب سوق فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌های مختلف به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر است و این مهم رضایتمندی خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار سنندج به اجرای پارک تفریحی ورزشی ۴ هکتاری در بلوار اسلام آباد گریزی زد و گفت: چندین پروژه و پارک بزرگ مقیاس در مناطق مختلف شهر طراحی و در حال اجراست.

به گفته رشیدی، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و شهر، توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، جذب گردشگر و حمایت از تولید از اولویت‌های شهرداری در تعریف و اجرای پروژه‌های سرمایه‌ گذاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات