تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 12:57
کد خبر : 3299

جشنواره مطبوعات کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد/کسب یک عنوان برتر توسط کردنامه

جشنواره مطبوعات کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد/کسب یک عنوان برتر توسط کردنامه
آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اولین جشنواره رسانه‌های ورزشی کردستان شامگاه دوشنبه با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

کردنامه؛ براساس اعلام هیات داوران، در بخش خبر اثر دریا ویسی از سایت بارانی‌نیوز عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و هیچ اثری حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شناخته نشد.

در بخش گزارش مکتوب، سونیا محمدی از تسنیم، بهنام دورویی از خبرگزاری کتاب و عادل معروف‌زاده از هاولاتی تقدیر شدند، فرانک کیانپور از ایسنا و روزیتا قادری از نشریه ئاریز، حائز رتبه سوم مشترک و نشیمن نوشادی از خبرگزاری کردپرس رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین هیوا محمدپور از سایت بارانی نیوز و رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم در بخش مصاحبه شایسته تقدیر شناخته شدند، فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس و سرگل آرش از پایگاه خبری کردنامه رتبه سوم جشنواره را کسب کردند، زاهد شریف‌پور از سایت واکاوی رتبه دوم و کیوان جلالی از سایت خبری واکاوی رتبه اول را کسب کرد.

در بخش صفحه‌آرایی و طراحی نیز، شاهو احمدی رتبه سوم را کسب کرد، زبیر نعمتی دوم شد و هژیر الله‌مرادی از روزنامه روژان و مهری یونسی از هفته‌نامه سیروان به طور مشترک مقام اول این بخش را به دست آوردند.

در بخش تیتر نیز ویدا باغبانی از ایمنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه سوم مشترک، هژیر الله‌مرادی از روزنامه روژان رتبه دوم و فیض‌الله پیری از هفته‌نامه سیروان رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

فیض‌الله پیری از هفته‌نامه سیروان، عبدالله رحمانی از ایرنا و فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا هم به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش جنبی را به خود اختصاص دادند.

در بخش یادداشت و سرمقاله هم، فیض‌الله پیری رتبه سوم، یحیی صمدی رتبه دوم و عبدالله رحمانی رتبه اول را کسب کردند.

در بخش عکس جشنواره هم، آریان نصراللهی از نشریه روژباش کردستان رتبه سوم، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا دوم و سیدمصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا به رتبه سوم دست یافتند./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات