تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 22:57
کد خبر : 3147

جمع آوری ۱۲۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی برای مددجویان بهزیستی کردستان در سال گذشته

جمع آوری ۱۲۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی برای مددجویان بهزیستی کردستان در سال گذشته

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی توسط موسسات، مراکز غیردولتی و سازمان بهزیستی برای مددجویان استان جمع آوری شد.

به گزارش کردنامه، حسین رسولی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: در دولت سبزدهم توجه خاصی به اقشار نیازمند شده است هرچند علیرغم این توجهات باز هم به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، تا خدمت رسانی عادلانه به جامعه هدف، هنوز فاصله قابل توجهی وجود دارد.

وی افزود: از جمله اقدامات بسیار خوب این سازمان در دولت سیزدهم افزایش ۵۶ درصدی مستمری مددجویان و افزایش ۵۰ درصدی یارانه مراکز شبانه روزی بود.مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: در راس اقدامات توانمندسازی و اشتغال مددجویان این نهاد، پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ بوده که رقم آن افزایش سه برابری داشته است.

وی با اشاره به جذب ۱۷ نیرو جدید در اورژانس اجتماعی، ادامه داد: در سال گذشته نیز پشت نوبتی دریافت خدمات این سازمان به صفر رسید.

رسولی در ادامه به بحث پشت نوبتی برقراری حق پرستاری نیز اشاره کرد و گفت: پشت نوبتی برقراری حق پرستاری برای دو قشر معلولان ضایعه نخاعی و سالمندان در بستر انجام می‌شود که در معلولان ضایعه نخاعی هیچ پشت نوبتی نداریم اما در قشر سالمندان حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر درخواست برقراری حق پرستاری داریم.

مدیرکل بهزیستی کردستان اضافه کرد: ۴۰۰ موسسه و مرکز غیردولتی تحت پوشش این سازمان هستند که حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد مشارکت های مردمی جمع آوری شده نیز توسط همین موسسات صورت می گیرد و این نشان دهنده اعتماد مردم به این مراکز است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان مردمی است، یادآور شد: فعالیت‌های این سازمان متعدد و تخصصی است و به نوعی همه افراد جامعه از خدمات آن منتفع می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات