تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 8:19
کد خبر : 3212

خط و نشان معاون عمرانی استاندار کردستان برای شهرداری ها

خط و نشان معاون عمرانی استاندار کردستان برای شهرداری ها
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: برای اجرای پروژه‌های عمران شهری باید اولویت با پیمانکاران بومی باشد و این مهم با جدیت مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

کیومرث حبیبی روز پنجشنبه در دیدار شهردار سنندج اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ از سوی استاندار کردستان به عنوان قرارگاه عمرانی در استان نام گذاری شده است و شهرداری سنندج با تعریف چندین پروژه خاص نقش مهمی در تحقق و عملیاتی شدن این هدف‌گذاری خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و همچنین تلاش جهادی و مضاعف شاهد اجرای چندین کلان پروژه عمران شهری در سال جاری در شهر سنندج باشیم؛ به گونه ای که موجب ماندگاری نام این تیم مدیریتی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر لزوم اولویت استفاده از پیمانکاران بومی در پروژه های عمران شهری تاکید و اضافه کرد: در صورتیکه پیمانکاران توان اجرا نداشته باشند از ظرفیت پیمانکاران توانمند غیربومی استفاده شود.

حبیبی ادامه داد: شهرداری‌ها نهاد درآمد هزینه‌ای بوده و به بودجه دولتی وصل نیستند، از این رو باید از منابع آنها دفاع و به بهترین شیوه در راستای توسعه شهری از درآمدهای موجود بهره‌برداری شود.

وی افزود: توجه به پیوست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در تدوین و اجرای پروژه‌های عمران شهری ضروری است؛ به عنوان مثال اگر پارک و فضایی در شهر طراحی می‌شود باید توجیه‌پذیری اقتصادی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه شهرداری سنندج به لحاظ عملکردی در سال گذشته کارنامه قابل قبولی داشت، گفت: یکی از توفیقات قابل توجه این نهاد بروزرسانی حقوق پرسنل به عنوان مشکلی ریشه‌دار بود که می‌تواند الگوی موفقی برای شهرداری‌های سایر شهرهای استان باشد.

حبیبی بر لزوم اجرای تله‌کابین آبیدر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم تاکید کرد و گفت: این طرح باید اجرا شود، چرا که کاری ماندگار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات