تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 11:49
کد خبر : 3120

قانون بخشودگی جرائم حرکتی برای تحقق شعار سال

قانون بخشودگی جرائم حرکتی برای تحقق شعار سال
مدیرکل تامین اجتماعی کردستان گفت: گفت: مهلت اجرای قانوان بخشودگی جرائم برای حفظ اشتغال موجود تا پایان مرداد ماه امسال است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم به اجرا درآمد.

به گزارش کردنامه، سید صلاح قریشی در نشستی به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی در چارچوب خدمات بیمه‌ای و درمانی به مردم ارائه خدمت می‌دهد که با هدف جلب رضایت مردم در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به جمعیت جامعه بیمه شده در استان افزود: ۲۱۹ هزار و ۱۹۸ نفر بیمه شده، ۶۰ هزار و ۷۳۳ نفر مستمری بگیر و ۶۵۵ هزار و ۳۴ نفر جمعیت تحت‌پوشش تامین اجتماعی در استان داریم و بیش از ۱۸ هزار کارگاه در استان لیست بیمه به تامین اجتماعی ارائه می‌دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان اعلام کرد: تعهدات سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه‌ای طی سال قبل سه هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان بود که با پرداخت به موقع رضایتمندی این افراد را جلب کردیم.

وی یادآور شد: در حوزه مشاغل سخت و زیان‌آور یک‌هزار و ۳۴۹ پرونده در ۶۰ جلسه با همکاری اداره کار بررسی شد.

قریشی همچنین از وجود دو پروژه فعال عمران در بخش بیمه در استان شامل تامین اجتماعی شعبه یک‌سنندج و پروژه تامین اجتماعی شهرستان بیجار خبر داد و گفت: این پروژه‌ها تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند. وی افزود: تفکیک درمانگاه و شعبه شهرستان قروه نیز در دست اقدام است که امسال برای رفاه حال بیمه شدگان انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان به قانون بخشودگی جرائم، در راستای کمک به حفظ اشتغال موجود اشاره و اعلام کرد: براساس این طرح کارفرمایان می‌توانند تا پایان مرداد ماه از طریق سامانه خدمات تامین اجتماعی برای بخشودگی جرائم بیمه‌ای و یا اقساط معوقات اقدام کنند.

قریشی عنوان کرد: ۴۲۰ میلیارد تومان معوقات بیمه‌ای از طرف کارگاه‌ها وجود دارد و‌براساس اجرای قانون بخشودگی جرائم می‌توانند معوقات بیمه‌ای را به صورت اقساط پرداخت نمایند.

قریشی اضافه کرد: در سه ماه اول امسال یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعهدات بلند مدت، کوتاه مدت و مستمری بگیران در استان پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات