تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 17:42
کد خبر : 3243

قرار گرفتن نام پژوهشگران دانشگاه کردستان در بین پژوهشگران پر استناد ایران

قرار گرفتن نام پژوهشگران دانشگاه کردستان در بین پژوهشگران پر استناد ایران
بر اساس گزارش پایگاه استنادی علوم و فناوری جهان اسلام در بازه زمانی ۱۰ ساله (۱۳۹۹-۱۳۹۰)؛ دکتر جمال محمدی و دکتر داوود جمینی از دانشگاه کردستان، در بین پژوهشگران پر استناد ایران قرار گرفتند.

سید احمد فاضل‌زاده، رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، از انتخاب ۳۳۳ پژوهشگر  پر استناد توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) در بازه زمانی ۱۰ ساله(۱۳۹۹-۱۳۹۰) خبر داد که دو پژوهشگر از دانشگاه کردستان را نیز شامل می‌شود.

به گفته وی این موسسه به طور سالانه با اتکاء به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود اقدام به شناسایی پژوهشگران پر استناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر می‌کند که در ۱۶ حوزه­ موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر دسته‌بندی شده‌اند.

دکتر جمال محمدی، عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم اجتماعی و با ‌۳۲۱ مورد استناد در  لیست پژوهشگران پراستناد کشور قرار گرفته است.

همچنین دکتر داوود جمینی نیز عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم جغرافیایی با ۱۵۴ مورد استناد در این لیست قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استناد­های صورت گرفته به تولیدات علمی آن­ها است کە بر این اساس دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس به ترتیب دارای بیشترین تعداد پژوهشگر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات