تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 22:35
کد خبر : 3081

هدفگذاری شرکت ۲ هزار نوجوان کردستانی در اردوهای فرهنگی

هدفگذاری شرکت ۲ هزار نوجوان کردستانی در اردوهای فرهنگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به تشکیل بنیاد نوجوان و برگزاری اردوهای یاوران امین در ذیل این بنیاد، گفت: امسال ۲ هزار نوجوان کردستانی در اردوهای فرهنگی شرکت خواهند کرد.

به گزارش کردنامه، حجت الاسلام برومند رازیانی در جمع خبرنگاران استان با اشاره به رویکرد اجتماعی شدن برنامه‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: مهرواره محله_همدل و نشر خوبی‌‌ها، پویش‌های کتابخوانی و اجتماعی با مشارکت بانوان از جمله برنامه‌های برگزار شده بوده است.

وی افزود: ۲۰۰ تشکل دینی و کانون فرهنگی، بیش از ۶۰۰ هیات مذهبی، ۳۴۰ موسسه و خانه قرآنی و ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع در استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام رازیانی ادامه داد: در دوره اخیر شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی داوطلبان شرکت کننده در آزمون تخصصی حفاظ بودیم و بیش از ۳۵۰ نفر نیز در دوره های تربیت مربی قرآنی شرکت کردند.

وی به شکل گیری کمیته رسانه نیز در استان اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با همت خبرنگاران استان این کمیته به سازمان رسانه‌ای ارتقا پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از ایده‌های اهالی رسانه استان استقبال می کنیم و امیدواریم ما را در ترویج اسلام ناب محمدی و مقابله با تهاجمات دشمنان یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات