تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 8:55
کد خبر : 699

وضعیت روحانیون اهل سنت در کردستان مناسب نیست

وضعیت روحانیون اهل سنت در کردستان مناسب نیست

کردنامه؛ بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان و با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه کردستان در حوزه های زیرساختی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه است. وی ادامه داد: در حالی که تلاش های زیادی در راستای توسعه استان کردستان صورت گرفته است ولی متاسفانه هنوز این استان

کردنامه؛ بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان و با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه کردستان در حوزه های زیرساختی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه است.

وی ادامه داد: در حالی که تلاش های زیادی در راستای توسعه استان کردستان صورت گرفته است ولی متاسفانه هنوز این استان با مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی مواجه است و باید برای جبران این کمبودها دولت اعتباری ویژه منظور کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش زیادی در راستای توسعه کردستان در دستور کار قرار داده است، افزود: انتظار داریم که با حمایت های وزیر محترم اطلاعات و همچنین سایر اعضای دولت شاهد تسریع در توسعه پایدار کردستان باشیم.

وی با اشاره به رشادت های مردم استان کردستان در راستای دفاع از نظام اسلامی، بیان کرد: مردم کردستان با تقدیم ۵۴۰۰ شهید به انقلاب اسلامی وفاداری خود به نظام اسلامی را به عینه به اثبات رسانده اند و انتظار می رود که همه مسئولان نیز در راستای خدمت به آنها تلاش جدی تری داشته باشند.

مرادنیا گفت: متاسفانه در حال حاضر کردستان در بخشی از شاخص های توسعه با استانهای دیگر کشور فاصله معناداری دارد و این مهم تنها با تخصیص اعتبار ویژه و همچنین افزایش حمایت های بیشتر از سوی اعضای هیات دولت میسر می شود.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان نظام از روحانیون اهل سنت شد و افزود: متاسفانه علیرغم تمامی پیگیری های صورت گرفته وضعیت روحانیون اهل سنت در کردستان مناسب نیست و انتظار می رود که از این عزیزان حمایت های بهتری صورت گیرد.

در جریان برگزاری این نشست از مدیرکل سابق اطلاعات استان کردستان تقدیر شد و مدیرکل جدید این استان معرفی شد. / مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات