تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 21:05
کد خبر : 134

کوچ معکوس؛ سه هزار کیلومتر از برلین تا حلب

کوچ معکوس؛ سه هزار کیلومتر از برلین تا حلب

کردنامه: به گزارش اسپوتنیک، حدود ۳۰۰ تن از فعالان صلح از سراسر اروپا راهپیمایی برلین تا حلب را به منظور جلب حمایت جهانی از این شهر جنگ زده و کل سوریه آغاز کردند. این راهپیمایی روز گذشته ۲۶ دسامبر از فرودگاه سابق تمپلهوف در برلین به سوی حلب آغاز شد. این فرودگاه اکنون به محلی

کردنامه: به گزارش اسپوتنیک، حدود ۳۰۰ تن از فعالان صلح از سراسر اروپا راهپیمایی برلین تا حلب را به منظور جلب حمایت جهانی از این شهر جنگ زده و کل سوریه آغاز کردند.
این راهپیمایی روز گذشته ۲۶ دسامبر از فرودگاه سابق تمپلهوف در برلین به سوی حلب آغاز شد. این فرودگاه اکنون به محلی برای اسکان صدها پناهجوی سوری تبدیل شده است.
فعالان معترض از سراسر اروپا در چارچوب این اقدام از برلین تا حلب راهپیمایی خواهند کرد. مسیر این راهپیمایی ۳۰۰۰ کیلومتری در جهت عکس مسیر حرکت پناهجویان جنگ سوریه و عراق و سایر مهاجرانی خواهد بود که در سالهای اخیر از بحران خاورمیانه به اروپا پناه آورده ‌اند.
هدف از این راهپیمایی، فشار بر جامعۀ بین المللی برای رساندن کمک های بشردوستانه به غیر نظامیان و دستیابی به راه حل مسالمت آمیز برای مردم سوریه اعلام شده است.
آنا آلبوت، وبلاگ ‌نویس لهستانی و پیشنهاد کنندۀ اصلی این راهپیمایی گفت: «میخواهیم با این اقدام به سیاستمداران اروپایی نشان دهیم که فاجعۀ انسانی سوریه تا چه حد برای ما اهمیت دارد.»

منبع: کردپرس

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

اقتصاد

فتوتیتر

تبلیغات